Op 26 september 2016 was het 20 jaar geleden dat het koor Srétenieje werd opgericht. Al die jaren bleef de initiatiefnemer – Emilia Tabachnik-Li – onze dirigent en muzikaal leider.

We vierden deze mijlpaal o.a. met een schitterend concert in de Sint Jacobskerk in Vlissingen, met als gastkoor Koorgroep Oosterhout.
U, ons publiek, hartelijk dank voor uw belangstelling en de vele lovende kritieken die we mochten ontvangen.

p1010231kopieenh

Een greep uit de reacties:

Toen jullie al zingend opkwamen raakte de warmte van de mooie klanken mijn hart.”

“Warmte, verbondenheid, schoonheid, hemelse klanken zijn een paar woorden waarin ik dit alles kan uitdrukken”

“Het was een prachtig concert. Mooie klanken en de solisten deden het fantastisch!”

” Jullie hebben eigenlijk een grotere kerk nodig voor het geluid van jullie koor!”

Meer berichten lezen…