Word vriend!

“Vrienden van Srétenieje”

De Vrienden van Srétenieje is de groep van donateurs en supporters die een minimale bijdrage van € 15,00 per persoon per jaar betalen of € 25,00 voor vriend met partner.

Behalve dat u door uw “vriend-schap” te kennen geeft dat u zich verwant voelt met het koor en de muziek die door het koor gezongen wordt, heeft het ook praktische voordelen:

• indien u dat wenst kunt u per e-mail de wekelijkse Nieuwsflits ontvangen.
  • u ontvangt € 2,00 korting op de toegang van concerten die wij zelf organiseren. (optredens op uitnodiging vallen buiten deze regeling).
  • u kunt altijd vooraf toegangskaarten bestellen voor elk concert. U stuurt daarvoor een e-mail naar secretaris@slavischkoor.nl

De bijdrage van de Vrienden van Srétenieje stelt het koor in staat zanglessen, cursussen, enz. te organiseren.

Voornaam

Achternaam

Straat en huisnummer

Postcode

Plaats

Telefoonnummer

Welke vriend wilt u worden?

Beveiligingsvraag