Een mooi concert op een bijzonder moment. Terwijl wereldwijd in de Orthodoxe kerken Pasen gevierd werd zongen ook wij de liederen die daar in de diensten ten gehore werden gebracht. En zoals het Orthodoxe Paasfeest een omslag kent van ingetogen naar uitbundig, zo verliep ook ons concert: we sloten af met een opgetogen bruiloftslied.

De sfeer van dit concert werd versterkt door de bijzondere locatie: de prachtige Bonifaciuskerk in Kwadendamme. Ook nu werden koor en publiek daar weer uiterst gastvrij ontvangen.

Zowel in repertoire als in samenstelling was er grote afwisseling. Het mannenkwartet Droesjba zong (o.l.v. Elena Berdnikova) enkele liederen waarbij je muzikaal kon wegdromen en zowel het vrouwen-dubbelkwartet als het kleinkoor bracht een tweetal liederen ten gehore. We zijn er trots op dat er binnen ons koor zoveel muzikaal talent huist, veelal tot ontwikkeling gebracht door onze dirigent, Emilia tabachnik-Li.