Na een 5 maanden lange voorjaars- en zomerslaap worden de activiteiten van het koor weer voorzichtig opgestart. Voor zover we weten zijn alle koorleden vrij van Corona gebleven en dat is reden voor dankbaarheid.
Het zal nog een hele tijd duren voor we op volle sterkte kunnen zingen, maar donderdag 3 september starten repetities van beperkte omvang. Eerst per partij, later in de maand gemengde groepen van maximaal 15 personen.Of we dit verder kunnen uitbouwen is nog onzeker. Dat hangt af van zaken als reproductiegetallen en vaccin-ontwikkelingen.

U, als publiek, zult nog geduld moeten hebben. Een eerste optreden durven we nog niet in te plannen. Maar… we kunnen weer zingen, en dat is een grote stap vooruit.

Blijf gezond, en leef – op afstand – met ons mee.