Donderdag 10 januari namen we afscheid David Joziasse.
David was lid vanaf het eerste uur en diende in de periode 2001-2007 het koor als voorzitter. Na al die jaren draagt hij het koor nog steeds een warm hart toe maar kan, door toenemende ouderdom, steeds minder invulling geven aan zijn lidmaatschap.
David is een man van stijl. Dat merkten we ook bij zijn afscheid. Hij zorgde voor een traktatie bij de koffie en later (het nieuwe jaar werd immers ingeluid) ook voor Prosecco.

Er waren goede woorden van de voorzitter en de dirigent én we zongen David en zijn vrouw (jarenlang lid van het kassateam) toe met een speciaal geschreven afscheidslied.

Want dát is de stijl van het koor.

Op de wijs van nr. 99 “Avond op de reede”

(mannen) Wij zingen vandaag, Voor David een lied, Heel kort, eerbeto – on wens jij niet. In d`annàlen vermeld, Naam en faam zijn verteld Als zanger, als voorman van `t koor

Refrein: Ten afscheid danken we ze – er Voor inzet, voor trouw en veel me – er Je deed het ons voor, Kwalitèit gaf je door Ook Nel, kassahulp, dank je wel

(allemaal) Wij zingen vandaag, Voor David een lied, Heel kort, eerbeto – on wens jij niet. Maar al wat je deed, Het past ook vast niet Ook niet in een VEEL langer lied.  (Refrein):

(Slot) Ten afscheid danken we ze – er Voor inzet, voor trouw en veel me – er Je deed het ons voor, Kwalitèit gaf je door Voor David en Nel, (diminuendo) DANK  JE  WEL !!!