22-10-2017

't Poorthuys
koepoortstraat 10, Middelburg, Zeeland, 4331 SL

Als u niet kunt wachten tot december kunt u het repertoire van Srétenje beluisteren tijdens het evenement ‘Concert bij de buren’. Deze concertreeks speelt zich af in 4 huiskamers in Koepoortstraat en Singelstraat in Middelburg.

Gezien de beperkte ruimte treden we op In kleine bezetting. Per concert wordt 25 man/vrouw publiek toegelaten.
Na elk mini-concert (20 minuten) verplaatst het publiek zich naar een volgende locatie om daar een andere muzikale traktatie te ondergaan.

Toegang;  €6,00 (inclusief een gratis drankje bij de afsluitende borrel)

Reserveren: stuur uiterlijk 31 augustus 2017 een mail naar jnmarin@zeelandnet.nl. U wordt dan op de adressenlijst van Concert bij de Buren geplaatst. Begin september ontvangt u per mail info, zowel over het programma als over de manier om toegangskaarten te bestellen. Wees er dan wel snel bij, want vol = vol.

Organisatie: concert bij de buren Middelburg (www.facebook.com/concertbijdeburenmiddelburg)